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Formulaire d’achèvement des modifications

Fournissez l’ensemble des renseignements et des documents nécessaires. Il vous incombe de remplir ce formulaire de manière précise et complète.

* Champ obligatoire


 
1. Owner information
2. Agent acting on behalf of Owner (if any)
3. Property information
Project classification (Indicate the type of action that you wish to perform on your property - check all that apply)
4. Project
5. Consultants and contractors (Describe if the project was overseen/performed by a consultant or contractor. Please provide their contact information below.)
6. Attachments
Attachments (Prepare and attach a written record of repair, as directed by the Record of Repair Guidelines. Check off the items that have been submitted as part of this completed form.)
7. Project timeline
8.
Declaration

I/we hereby affirm our completion of alterations as described in this form and the accompanying plans/drawings and additional information. The Trust expects that the alterations were in full compliance with the easement agreement.

Terms and conditions
Affirmation

Les renseignements personnels figurant sur ce formulaire sont recueillis aux termes de la Loi sur le patrimoine de l’Ontario, L.R.O. 1990, chap. 18, section 7, et leur usage sera réservé à des fins de marketing et de collecte de fonds. Ces renseignements ne seront pas partagés avec d’autres organismes. Pour en savoir plus, veuillez communiquer avec l'adjointe de direction, Fiducie du patrimoine ontarien, 10, rue Adelaide Est, Toronto (Ontario), M5C 1J3, 647 567-9345. (Le formulaire sera envoyé à : easements@heritagetrust.on.ca.)